Still no news

Var ett tag sen jag gjorde en uppdatering här. Jag gillar ju min blogg och jag gillar att skriva och uppdatera den. Men sedan i tisdags förra veckan mår jag inget vidare alls.

Jag vet fortfarande inget angående situationen, de har sagt att ett svar ska ges senast idag. Men det verkar inte bli så, de har fortfarande förhandlingar och en del annat att ta tag i.

Det jobbigste är denna väntan, det är fan inte normalt. Jag har sagt det till dem, jag har full förståelse för att saken tar tid, men att bara sitta och vänta är inte ok och må som man gör. Jag håller på att bryta samman, kan knappt sova eller äta, går omkring och har ont i magen, har haft det sen tisdags förra veckan. Jag vill bara ha ett svar. Jag kommer självklart bli helt förkrossad om svaret är negativt, har till viss del ställt in mig på det. Men då kan man börja bearbeta det och inte sitta och vänta en sådan lång stund.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman <3 Skrev nyss ett inlägg på bloggen min om dej.

Väntan är ju det värsta, inte klokt de håller er på halster! Hoppas på det bästa såklart, puss <3

2009-01-27 @ 12:31:04
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

TACK söta, ditt stöd betyder massaor :) <3 XOXO

2009-01-27 @ 14:06:42
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0