Ta bort?

Kul att det typ är vinter nu när julen är över, så typiskt. Vintern kommer en månad för sent. 

När är det dags att ta bort all julpynt som man har hemma då? Är det inte så att man ska ha det uppe till ett visst datum? Till trettondagsafotn eller så?

Jag har pyntat en hel del hemma, älskar när det är julstämmning hemma. Det jobbigaste att ta bort måste ju ändå vara gardinerna. Suck, ner med de man har nu och så måste man stryka de nya som ska upp. Jag hatar att stryka. Vet inte varför, men det är så jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag vet, har med snö o inte vill man ta ner ljusstakarna o så då inte :/ Får vänta ett litet tag till här iaf.



Ja och hur kul är det att man måste tvätta alla fönster då, ångest bara jag tänker på det! Stryker gör jag aldrig :P Ja tjugonaknut brukar det vara, den 13 jan. blir det ;)

2009-01-04 @ 17:54:49
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

har ni inte mangelmaskin hos er :/



2009-01-04 @ 20:09:59
Postat av: Zelly

Sandra: Ja de får verkligen vara kvar ett tag,så mysigt med en massa ljus överallt.



Rebe: Jo men visst har vi det. Men det hinner ju ändå bli lite skrynkligt när man har haft dem i skåpet ett tag ;)

2009-01-05 @ 22:08:58
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0