Yes, We Can

Den 5 November 2008 var vi med om något historiskt. USA röstade fram sin första afroamerikansk president, en man som jag tror kommer göra mycket bra för både USA och resten av världen.

Idag kl.18.00 svensk tid inleds cermonin som gör Obama till världens mäktigaste man.  Och vi får åter igen vara med om en historisk upplevelse.

Jag är inte så jätteintresserad av politik men jag gillar Obama, han ger resten av världen hopp. Jag tror inte att världen har hoppas så mycket på en president som de gör på just Obama.


Jag ska självklart se till att titta på sammandraget ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättebra det blev Obama!!

Men tänker ibland att han rätt stor press på sig nu, mer än någon annan kan jag tänka mig :P

2009-01-20 @ 22:20:31
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Rebe

i love him

2009-01-21 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0