Britney update

Det är väl på tiden att jag uppdaterar om Britney konserten i måndags. Observera att detta är ett långt inlägg :)


Jag fick ju min biljett av syster i födelsedagspresent, In the zone stod vi. Hur grymma stå platser som helst. Alla som hade sådan biljett fick ett sånt här armband.

Strax innan showen började, nedräkning.


Jag visste ju från första början att hon inte skulle sjunga live, har sett henne två gånger tidigare. Det är såklart trist att hon inte sjunger live, eftersom vi stod så pass nära kunde man se på hennes läpprörelser att hon inte själv hängde med att mimma.

Showen var superhäftig tycker jag. Väldigt mycket show över det hela, jättehäftiga dansare hade hon och mycket hände på scen hela tiden. Mycket klädbyten. Det jag reagerade på var dock att det var något opersonligt, hon sa inte så mycket till publiken. "Sweeeeedeeeeen", "Thank you, you have been wonderful tonight", det var allt och så rusade hon av scenen. Kändes lite som att hon mest ville få showen over whit. Men jag gillade den trots allt detta, hur häftig show som helst är glad att jag gick och hade så bra plats :)

Här kommer en hel del bilder. Klicka för större :)
   

   

   

   

Och lite videos.

"Circus"


"Radar"



Och för resten av mina videos kan ni klicka på min youtube kanal, Fabulositysecret1.

Jag samlar på turneböcker, så den köpte jag. Britney har alltid väldigt bra turneböcker.


Kommentarer
Postat av: En Bitter Blondins Blogg

Supersnygga bilder!! Var det inte störande att hon inte sjöng live? Eller tänkte man inte på det kanske?



Jaja, avundsjuk är jag iaf :)



Kika gärna in på min blogg om du vill vinna en spikmatta. Ha det bäst!



Kram Josey

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Två otroliga tävlingar pågår!

Super bra bilder och inspelningar! Hade varit en upplevelse att vara där:D

2009-07-17 @ 04:27:12
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Kul att se!

Du verkade ha väldigt bra platser :)

2009-07-18 @ 14:50:50
URL: http://www.twitter.com/sandris81
Postat av: Haris

Fantastiska bilder och videoklipp :( Fan att jag missade Brittan.. Du hur mycket kostar turnéböckerna förresten, tänkte köpa en på Madonnas konsert den 8 eller 9 augusti hehe.



Kram!

2009-07-21 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0