Flytthjälp

Igår efter jobbet var jag hemma hos en kollega och lånade en massa flyttlådor. Bra lådor från Bauhaus som håller. Jag fick en hel del, men jag måste nog skaffa flera. Ska börja packa nästa vecka när jag har semester. Tänker försöka flytta innan 1 september, för om min hyresvärd hittar någon som kan flytta in här slipper jag dubbla hyror. Kan vara skönt att säga det till folk som kommer och kollar på lägenheten att jag kan flytta tills den 1 september.

Flytt hjälp håller jag på att fixa också. Har hittat två kompisar som kan hjälpa mig, den ena är skyldig mig flytthjälp eftersom jag hjälpte honom att flytta. Så han var mer än på att hjälpa mig. Kollade först med flyttfirma, men jäklar det verkar vara en ganska dyr historia det där. Sen har jag en del killar på jobbet som eventuellt kan hjälpa till. Jag måste bara bestämma mig för en dag, så kan de kolla hur det ser ut för dem. Den betalning de önskar är att jag bjuder på pizza och öl när det är klart...hahah. I like that deal, låter billigare än en flyttfirma om man säger ;) Hoppas nu vi kan hitta en dag som alla kan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkligen toppen! :)

2009-07-24 @ 12:41:13
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0