God morgon


God morgon :) Och vilken fin morgon det är, solen skiner och jag är ledig. Ska strax ta mig ner till affären och handla lite mat och annat. Ska köpa några svarta sopsäckar, i dem har jag tänkt att packa ner sängklädder, handdukar, kläder osv. Sådant som inte är så ömtåligt och inte behöver packas ner i kartonger. Ska även fråga på ICA om de har lite kartonger som jag kan få.

I morgon ska jag till Farsta för att skriva på mitt nya hyreskontrakt :) Och ska då även säga upp min nuvarande lägenhet. Jag har inte velat göra det förrens jag har skrivit på det nya kontraktet. Även fast jag har fått lägenheten ville jag inte säga upp min lägenhet förrens jag har det nya kontraktet påskrivet, you never know what could happen.

Kommentarer
Postat av: María <3

får du inte dubbla hyror då ?? ha en bra dag :)

2009-07-26 @ 17:37:36
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: María <3

sv : okeej hoppas du "bara" behöver betala en dubbel hyra :)

2009-07-26 @ 19:30:45
URL: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0