Halloj

God Morgon. Blev en sovmorgon idag, men det behövde jag har sovit så dåligt denna vecka. Måste bero på att det har varit så varmt, så man har inte direkt sovit ordentligt.

I dag är det dock mycket svalare, väldigt skönt. Det är jättemysigt att det äntligen är sommar och varmt. Men de senaste dagarna har varit extrema, man har svettats på ställen man inte visste att man kunde svettas på.

Jag ska underhålla mig själv i tvättstugan idag, det behövs verkligen. Ska även städa här hemma, nu är det så där stökigt som jag hatar att det är. Men det har varit lite mycket den sista tiden.

Har ett issue med en på jobbet. åh, jag var så arg här om dagen att jag skakade. Men jag ska inte låta det förstöra det goda humör jag är på idag. She will get what she deserves, trust me.

Nu ska jag sortera tvätten, har tvättstuga 13.00. Ska även passa på att se om syster är uppe än eller om hon fortfarande ligger och sover.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så skönt o få sova lite extra! Svalare här med, skönt men ändå blir man varm så fort man gör nåt :/ Men det måste ju bli svalare längre för att det ska bli det inne oxå.

Jobbigt med henne på jobbet, hoppas hon får sitt snart! Tvättis här med du :/ Ha en bra lördag gumman <3

2009-07-04 @ 12:01:37
URL: http://twitter.com/sandris81
Postat av: Zelly

Det är något svalare, men när jag var i affären höll jag på att svettas ihjäl på vägen hem. Nere i tvättsugan är det fruktansvärt, blir en lång dusch när man är klart. Hoppas din tvättis är något svalare ;) Åh hon på jobbet, jag tänkte skriva ner allt här, men sen kom jag på att hon är inte ens värd och nämna här på bloggen, bitch är vad hon är.



<3

2009-07-04 @ 13:23:07
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är hemskt, helst vill man inte göra nåt eller så bara åka och bada. Näe själva källaren är rätt sval men inte inne i tvättstugan, det är så varmt, så varmt!

Bra beslut, lika bra att inte ha det i bloggen så du kanske blir påmind när du tänkt på annat!

<3

2009-07-04 @ 13:54:09
URL: http://twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0