How I miss this place


Det fina vädret är äntligen tillbaka :) Just nu vill jag ligga på en strand i mitt kära Kroatien :) Men det blir inget Kroatien i år eftersom syser och jag ska till New York :) Mina föräldrar är där nere och har det hur bra som helst, varmt och skönt. De badar och solar varje dag.

Jag skulle uppdatera om Britneys konsert, men jag sov hos syster igår som har en trasig dator igen. Men den får hon tillbaka idag. Så ikväll mina vänner när jag kommer hem ska ni få en full uppdatering om Britney :)

I morse var jag och tittade på en ny lägenhet. Jag har ju velat flytta till större ett bra tag nu samt komma up på tunnelbane linjen istället för Saltsjöbanan. Denna låg i Farsta och var på 60 kvm. Jag har en ganska bra plats, men ska inte hoppas på för mycket ifall man nu inte får den. men håll tummarna för mig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härlig bild!

Håller mina tummar absolut ;)

2009-07-16 @ 12:15:10
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0