Jag vill sova


Jag är så trött idag att jag knappt kan titta. Jag sov väl en 4 timmar i natt! Jag la mig i tid, men det gick för livet i mig inte att somna. Blir så trött på detta. Har nu under en längre tid haft problem med sömnen, vet inte vad jag ska hitta på.

Denna vecka är det väldigt tidiga morrnar som gäller.

* Ikväll Britney :) Kommer komma hem sent, men det gör inget, det är ju Britney :)
* Imorrn vara 07.30! på Karolinska för att lämna blodprov
* Onsdag, lägenhetsvisning 09.00 i Farsta. Men jag sover hos syster i Farsta så har jag nära :)
* Lördag, fixa naglarna 09.00, dear lord. Skulle ha gjort dem i lördags, men fick ändra då jag jobbade extra
* Söndag: SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0