Nya naglar


Imorse var jag uppe tidigt, hade en tidig tid för att fixa mina naglar. Det blev en annan färg idag. I vanliga fall brukar jag välja frans manikyr med vita tippar. Men idag ville jag testa något nytt, så det blev frans manikyr fast med ljusrosa tippar och lite glitter. Fina blev de tycker jag.

Gick sedan en sväng på stan innan jag skulle träffa syster för en fika. Handlade lite underkläder och två tröjor fick jag med mig hem också.

Sen var det fika med syster på en mysig uteservering. 14.30 skulle jag till tandläkaren. Så rädd jag var, har tandläkarskräck. Och dum som jag är har jag inte varit hos tandläkaren på flera år och då menar jag verkligen flera år, den senaste tiden har jag haft så ont i två tänder. Men trots att jag inte har varit hos tandläkaren på flera år hade jag "bara" fem mindre hål som jag ska laga. Han tror att jag slipper göra rotfyllning, hoppas det för det gör så satans ont och så kommer jag undan billigare om han slipper det. Kan tala om att när allt detta är klart ska jag se till att gå till tandläkaren för kontroll en gång per år.

Kommentarer
Postat av: eMMa

Vad fiiiina!! Precis som jag hade hihi Väldigt gulligt och somrigt! :) puss!

2009-07-20 @ 07:46:41
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Superfina!

2009-07-21 @ 13:31:38
URL: http://www.twitter.com/sandris81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0