Packat


Min biljett är nerpackad samt systers kamera som jag har fått låna inför imorrn :) Det kommer att bli grymt :) Min kamera suger verkligen på att ta kort när man är på konsert samt på att filma, men syrrans är hur bra som helst. Tack syster för lånet samt för biljetten som jag fick i födelsedagspresent.

Jag hade ingen att gå med till en början. Mina vänner tyckte att biljetterna var på dok för dyra, vilken de såklart är. Så jag skulle gå själv, kändes lite små weird att gå själv på konsert har aldrig tidigare gjort det. Men sen fick jag ett sms av en kollega idag som har ändrat sin biljett så att hon går imorrn istället för på tisdag. Så nu ska vi gå tillsammans :) Kul med sällskap :) För om mina källor har rätt så är ni som har biljett till på tisdag in for a big surprise. I say no more.

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Två otroliga tävlingar pågår!

Åååååh jag kan tänak mig! Ha det såååå br aoch jag längtar till att se bilder:D

2009-07-13 @ 10:43:41
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Anne

Fick min biljett i present också - tyckte jätte mycket om konserten, säger oxå OMG.

2009-07-15 @ 11:34:45
URL: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0