Sakta men säkert

Blogg.se har varit en bitch igen. Har ju inte funkat att logga in på flera dagar. När jag väl kom in gick det inte att uppdatera. Som vanligt med andra ord när man har med blogg.se att göra.

Jag har hållt på att rensa och packa här hemma hela veckan. Nu börjar jag komma någonstans. Men hur mycket grejer kan en person ha för att bo i en etta?! Mina vänner, en hel del tydligen. Bara mina skivor, filmer och böcker tar upp flera stycken kartonger. Har snart packat ner allt i vardagsrummet och ska snart börja packa ner köket. Men som sagt det går framåt ;)

Igår var jag hos tandläkaren igen...aj aj aj. Fick göra en rotfyllning, satan vad ont. han fick ge mig tre st sprutor för att jag skulle klara av det. Nu så här dagen efter gör det fortfarande ont, men det börjar gå över. Jag ska tillbaka igen om två veckor, suck. Men det är skönt att få det gjort iallafall.

På lördag ska jag och syster till stan en sväng och titta på Pride tåget. Ska bara ta reda på vilka tider som gäller.

Och på söndag ska vi till Gröna Lund för att titta på Lady Gaga. Hon är cool och har bra musik så det är klart att man får passa på att gå och se henne. Tror det kan bli en cool show. Lite udda dock att hon uppträder på Grönan, hon kan väl ändå sälja ut om inte större arena men en mindre-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0