Satan

Jag höll på att avlida av värmeslag tidigare i tvättstugan, det var så jäkla varmt. Fick gå ut med jämna mellanrum för att få lite luft.

Sedan i går har jag haft fruktansvärt ont i ryggen. I går hade jag jätteont men det är inte mot vad det är nu. Jag kan knappt röra mig. Vet inte hur jag ska sitta eller ligga längre. Sitter jag för länge så gör det satans ont och samma sak med att ligga. Just nu ligger jag i sängen och vrider av smärta. Jag har kommit på att en av mina grannar har trådlöst som även jag får in, perfekt. Kan man flytta omkring lite här i längenheten.

Jag tror nästan att jag har fått korsdrag i ryggen. Det fick jag förra året när jag var i Kroatien. Vi har ac i huset, och när jag höll på att packa var det så jäkla varmt jag svettades som en gris. Så jag drog på ac:n för full halls och stog med ryggen mot den. Inte så smart när man är svettig mina vänner. Dagen efter kunde jag knappt rör mig och jag skulle åka med flygplan, hemsk resa hem det där. Och nu har ja nog gjort samma sak. Här om dagen var det så jävla varmt när jag kom till jobbet och skulle byta om. Innan jag bytte om ställde jag mig vid en fläkt och fläktade lite. Och jag tror att det är det som har gjort att jag nu knappt kan röra mig. Man tycker ju att jag borde ha lärt mig lexan sedan förra året. Men, nej tydligen inte.

Och en rolig sak som jag skrev på Twitter igår. Vem sprang man på igår om inte Zlatan :) Ah, vackra och trevliga människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0