Semester :)


Mina vänner jag är nu på semster i hela två veckor. A well deserved vacation :) Jag ska vara hemma i Stockholm. Ska packa, packa, packa och packa lite mera. Ska packa ner mitt hem. Ska slänga en hel del saker, min bokhylla ska slängas, mitt databord som jag inte har använt på år och dar eftersom jag har en lap top. Min CD hylla ska slängas. När man flyttar är det ett perfekt sätt att göra sig av med onödiga saker som man har samlat på sig genom åren. Syster ska hjälpa mig lite eftersom hon också har semester. Hon får hålla mig sällskap när källaren ska tömmas, jag är nämligen lite rädd att gå ner dit själv...hahaha.

Den 6 augusti bär det dock av till Helsingfors över natten för att äntligen få se Madonna :)

Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Uuunderbart med semester gumman:D Njut så det skriker om det hehe

2009-07-26 @ 21:15:19
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Haris

Njut nu av semester. Madonna kommer att bli grymt som fan hehe.

2009-07-29 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0