Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket. Städat här hemma och bara tagit det lugnt.

Fick min inspelningsbara digitalbox från Com Hem i fredags som jag hämtade ut idag och kopplade in. Vilken bra teknisk pryl, den är helt ljuvlig. Testade den lite och det är ju hur bra som helst att kunna spela in saker och ting som man kan se sen i efterhand och spola förbi all reklam. Den kommer jag att ha stor användning för.

Den kommande veckan är den sista på jobbet innan jag har två veckors semester :)) Hur glad som helst, jag behöver verkligen få vara lite ledig. I morgon jobbar jag en väldigt kort dag. Från 08.00 till 12.00, har en tid på Karolinska i Solna 13.00. Ganska skönt med en halvdag :)

Kommentarer
Postat av: vesna

söt bild =)

2009-07-22 @ 21:43:29
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0