Torsdag

Det är mig ett regnigt Stockholm eller kanske tom Sverige.
Det har regnat hela natten. Men mysigt var det igår kväll när jag gick la mig i sängen, läste en stund och regnet bara smattradeute. det var mysigt. Dock var det tugnt att gå upp i morse. Jag var så seg, ont i huvet pga detta väder. Men jag tog mig upp ocn nu är jag på jobbet.

Idag efter jobbet ska jag äntligen till min frissa och bli snygg i håret, längtar. Ska klippa och färga lite. Sen ska vi träffas ett gäng från jobbet och ta några drinkar på Gondolen, det ska bli trevligt. Men man får passa sig med hur många drinkar man tar, ska ju trots allt även jobba imorrgon.

Jag jobbar även extra på lördag på min gamla avdelning. Kommer bli kaos, eftersom v har så mycket gäster och en hel del stora grupper som kommer. Men men, det kommer nog gå bra, extra pengar till New York :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0