Bored


Jag mår inte bra, börjar verkligen bli sjuk igen...suck. Igår slocknade jag när jag kom hem från jobbet. Gick inte till Konserthuset med min vän, jag mådde för dåligt. Tur att det inte var något jag verkligen ville se och tur att vi hade fått biljetterna. Har idag legat i sängen hela dagen och mått blä. Har så ont i halsen, ena stunden svettas jag och den ena fryser jag. Så där håller det på. Jag skulle egentligen jobba extra i morgon, men fick ringa min kollega och säga att det inte går, måste ligga hemma och bli bättre så att jag kan gå till jobbet på måndag.

Så, det blir inte mycket gjort idag. Skulle behöva städa hemma, men det har jag ingen ork till. I kväll blir det till att se fotbollen här i soffan ikväll. Sverige spelar mot Danmark.

By the way , trevlig National dag med er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch :( krya på dej och ha en trevlig kväll <3

2009-06-06 @ 17:54:46
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0