Flyg = klart

OMG!!! Nu är det på riktigt och jag kan knappt fatta det :) Jag och syster ska till New York i oktober!!!! Vi har idag bokat och betalat för våra flygbiljetter, jag är i världens lyckorus :))

Vi åker 23 oktober och flyger hem 2 november. Min syster ville så gärna stanna kvar över Halloween, nu gäller det bara att vi hittar någon cool fest att gå på :) Ska  ringa min vän M som bor i L.A och se om hon kanske kan komma över ett par dagar så att vi kan umgås lite.

Jag kan inte fatta det, att jag äntligen ska få åka tillbaka till New York. Åh, det är så mycket som vi ska göra där så det finns inte. Jag är så lycklig just nu :)

Man måste dock på nätet ansöka om något visum, typiskt amerikaner. Men jag måste höra mig för om det är för tidigt att göra det nu eller om man kan vänta ett tag. Får kolla med någon eller ringa Amerikanska ambassaden.



Kommentarer
Postat av: rebe

man gör det online och man brukar få svar direkt

2009-06-14 @ 23:23:19
Postat av: Zelly

Är det för tidigt att ansöka nu? Eller ska man vänta ett tag?

2009-06-15 @ 07:31:01
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

SÅ ROLIGT!!! ;D

2009-06-15 @ 20:16:04
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0