Helt slut


Älskar den här bilden på Christina Aguilera.


Jisses, vilken dag det har varit. Vi har så mycket att göra så det finns inte, jag är helt slut i huvet. Idag blir det till att lägga sig och sova tidigt, ska vara på jobbet 07.00 i morgon, 50% av min arbetstid stry jag numera själv. Jag måste gå tidigare i morgon från jobbet då jag har en läkartid, igen. It never ends, men jag är så glad över att jag har blivit tagen så seriöst och att de gör allt för att få allt på bana och för att de är så måna om att jag ska bli "bättre". Jag känner mig så väl omhändertagen.

Speaking of läkare...hahaha. I dag var jag uppe som värsta pernsionärs tanten. Skulle lämna blodprov igen på SÖS imorse innan jobbet. Jag ville inte behöva spendera halva morgonen med att vänta i väntrummert då det alltid brukar vara så jäkla mycket folk som ska ta prover. Jag ringde till SÖS igår och frågade när deras mottagning öppnade, 08.00 fick jag som svar. Bra tänkte jag, jag ska vara där i tid så att jag får en nummerlapp så tidigt som möjligt. Sen att jag överdrev en anning är en annan sak. När klockan var 07.30 stog jag i väntrummet med en lapp i handen, jag var den första människan där...hahaha. Men rätt som jag hade när jag väl kom ut från min provtagning 08.15 så var väntrummet fullt med folk. Lönar sig ibland att bete sig som en pensionär, de är ju alltid ute i extrem lång tid förre alla andra, ska vara först in och först ut ;)

Idag skulle vi gå och se Änglar & Demoner på bio, men vi ska nog ta det imorgon istället. Jag slutade 18.00 idag och då började filmen. Sen gick den även 21.00, men det tyckte vi var något sent, så förhoppningsvis blir det imorrn ístället.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja se det lönade sig ;D Då vet du det till nästa gång oxå ;)



Svar: Tack gumman för du tyckte tavlan var fin :) Är själv jättenöjd! Roligt när man kommer på olika saker själv sådär :P

Ja så det är så med amerikanarna! Fattar det inte heller att det är ett måste annars gör man slut, precis som du sa så är man ju tillsammans för man älskar varandra. Jag är ju gift och jag älskar det men det var inget måste. Utan det var mer för vi skulle få barn och jag ville att alla vi skulle få samma efternamn samt att jag vet att det är HAN jag vill ha.

Sen tänker jag ofta när det gäller tv eller film att det måste ju grunda sig på nåt, så därför tror man ju oxå att amerikanarna måste vara si och så och oftast stämmer det ju med :)

2009-06-03 @ 20:55:03
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0