Krasslig

Den här bilden har ni inte sett förr va?!  Jag tror att jag börjar bli sjuk och det mina vänner är allt annat än harmoniskt. Jag sitter här på jobbet och känner mig febrig, har något ont i huvet, ont i halsen samt lite snuvig. Vill verkligen inte bli sjuk, jag har inte tid eller ork för det. Ska jobba extra på söndag och vill inte behöva ställa in det. Ska till Konserthuset ikväll med en arbetskollega, vill inte behöva ställa in det. Och nästa vecka är det Anastacia, det missar jag inte om jag så ligger hemma sjuk.

Speaking of jobb, fick hem min lönespec. igår och jäklar vad underbart det såg ut :) Det lönar sig att jobba extra några dagar i månaden när lönen sen kommer se ut som den gör. Jag får ca 4500 kr mer denna månad för att jag har jobbat några dagar extra i maj månad på min gamla avdelning. Det är inte fy skam det. Har satt upp min på en hel del pass under sommaren på helger och kvällar, så det kommer klirra fint på bankkontot, New York I am so ready for you :)

Kommentarer
Postat av: Haris

Jag vet inte riktigt hur jag vågade se filmen, men fick väl "tuffen up" kan ju inte vara rädd för allt... Nästa vecka skall jag se den där... Drag med To Hell, den ser ut att vara skit bra.



Köp ingen ny telefon om du inte behöver en, spara pengar till Äpplet istället hehe. Jag behövde verkligen en ny, enligt mina vänner så fick dem inte mina sms eller snusk mms... Och sen kunde den stängas av mitt upp i allat skvaller (och det funkade inte för mig). Hehe. Så jag hoppas på att denna håller i typ något år (gillar inte att köpa nya tekniska grejer fattar mig inte på något)...



/

Som tur är kan du jobba extra, jag får inte det :( bara om någon blir sjuk... Men vem vill jobba på en lördag :S hehehe (oftast då dem ringer).



Förresten har du bokat/köpt biljetter till USA eller avvaktar du fortfarande? Hörde att man behöver ta ut något visum för att åka dit (?) whaaa?



Sorry för brevet hehehe

2009-06-05 @ 12:17:35
URL: http://petitbeurre.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej inte sjuk :/ SÅ tråkigt, du får krya på dej <3

Inte fel med extra cash inte :)

2009-06-05 @ 13:22:00
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: rebe

yay, massor för shopping in nyc!

2009-06-05 @ 14:05:42
Postat av: Zelly

Rebe: yay :) jag ska åka med så lite stuff som möjligt ;)

2009-06-06 @ 14:38:17
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0