Måndag

Måndag igen då och början på en ny arbetsvecka. Jag är redanhelt färdig. Jag vet inte hur jag ska orka denna sommar. Jag har mer än en månad kvar till min första semester, två veckor har jag då. Ska bara vara här hemma i Stockholm. och sen tre veckor i höst då det är New York, så roligt att ha det att se fram emot. Jag har lite andra saker att se fram emot med.

Men jag vet inte hur jag ska klara av att jobba innan semestern. Jag är slut både psykiskt och fysiskt. Vet inte om det är en kombination av mycket arbete och den medicin som jag måste äta varje dag och om det är min så kallade "sjukdom" som gör att jag är helt färdig.

Det är hur mycket som helst på jobbet att göra. Och nu börjar mina kollegor gå på semester, så för oss som är kvar kommer det vara hur jäkla mycket som helst även fast vi får sommarvikare som har jobbat hos oss förr. Jag älskar mitt jobb, det har jag sagt flera gånger förr. Men jag orkar verkligen inte i denna takt länge till.

Jag är ledig på fredag eftersom det är midsommar, men jag frågade min chef idag om det är ok att jag kommer in och jobbar ändå. 50% av min arbetstid sitter jag avstängd och gör en massa administrativa saker, men jag ligger så efter med allt så det finns inte. Mina högar bara växer och växer, jag drunknar i arbete. Det var ok för henne såklart, jag har världens bästa chef.

Med detta sitter jag även i ett jävla skitsystem som inte vill funka som det vill, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det jävla systemet. Det tar så myckert tid och energi från mig så jag halkar efter med allt annat. Min chef och försäljningschef vet om vilket jävla skitsystem jag sitter med, men de kan inte göra något för att den där jävla hotellkedjan vi gick med i har bestämt att detta system ska användas, idioter. Do I even need to say att de är nummer ett på min hit list.

Så jag ska jobba på fredag ändå för att försöka komma ikapp något. Skönt dock att det bara kommer vara jag p kontoret då de andra är lediga. Jaja, vi får se hur jag löser detta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror du jobbar för mycket + att det är för mycket att göra på jobbet. Akta dig så du inte blir utbränd gumman <3

2009-06-16 @ 17:48:14
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Tack sötis, hoppas det går snabbt till semestern, behöver den verkligen <3

2009-06-17 @ 21:13:40
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0