Muppigt

                                                                                        <------Sitter jag och smaskar på nu.

Det blir nog ingen bio ikväll. Ingen vettig film går fan inte i stan idag. Vad är detta? De filmer jag vill se går i Heron city, Täby och andra skumma ställen. Så det blir nog bara middag, I am feeling for Chinese today.
Var nere i personalmatsalen en sväng för att hämta kaffe och frukt, tacka gudarna för att det även serveras kyckling idag. Jag gillar inte sill...bläää.


Min mamma är rolig. Hon ringde till jobbet tidigare, "Men är du på jobbet idag?" Eh, kvinna antagligen eftersom det är hit du har ringt. "Men, jag trodde att du var ledig eftersom det är midsommar, du svarar ju inte hemma så jag testade, ska inte du vara ledig?". Kära mamma, om du tror att jag är ledig varför ringer du hem till mig 09.00 på en ledig dag?! Hon är för söt den där kvinnan. Pappa är iväg och fiskar med sin systers man...hahaha som jag skrattade. min kära far har aldrig i sitt liv varit och fiskat vad jag kan minnas. Men antar att han hittar nya grejer att göra nu när de är på långsemester.  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är väl kanske inte det vanligaste att folk går på bio på midsommarafton. Kanske därför..?

Hoppas du hade det trevligt iaf :)

2009-06-21 @ 19:46:34
Postat av: Zelly

Sandra: Du har så rätt så, men vi tänkte att det kanske gick något kul men tji fick vi ;)

2009-06-22 @ 21:22:55
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0