Stress stress


Jag kom hem för ca 20 minuter sedan från jobbet. Jobbade över ca 2 timmar. Egentligen hade jag ingen lust att stanna över, men sen kom jag på att jag får ju övertid utbetalt i pengar och inte timmar, då blev det genast mycket lättare. Och det mina vänner är perfekt, alla extra timmar sparas till New York. Vad smart jag är ibland ;) Så jag kommer att jobba över flera gånger, måste bara passa mig så att jag inte jobbar för mycket och bränner ut mig.

I dag har det varit hysteriskt på jobbet. Vi har långt ifrån hunnit i kapp, men vi gör så gott vi kan. Jag hade ca 50 mail i min inkorg imorse när jag kom, på två dagar!!! Man vet inte med vilket man ska börja med först. Hann få iväg en förskottsfaktura på över 1 miljon kronor! Var tvungen att räkna flera gånger för att vara säker på att det var rätt summa, till slut bad jag en kollega dubbelräkna åt mig. Ja, vissa vet inte vad de ska göra av pengarna helt enkelt. Jag är helt nervös för den bokningen, men jag känner på mig att det kommer gå bra, reseagenten är så nöjd med mitt jobb och jag tror att gästerna kommer bli blown away är de väl ser sviterna och allt runt omkring som är bokat. Hoppas fan på att man får lite provision på denna bokning, annars ska jag klaga hos chefen ;) Är så nöjd med den bokningen.

Kommentarer
Postat av: rebe

en miljon??? some people have too much money...meh

2009-06-22 @ 23:09:56
Postat av: Zelly

Rebe: I know, helt crazy. Hey at least betalr de full pris för sviten, 70 000 sek och har inte ens frågar om rabatt ;) me likes de är ju inte som ahem beyonce

2009-06-23 @ 10:14:16
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

usch då ja det låter stressigt!

Och vad mycket pengar!! :/

2009-06-23 @ 19:42:55
Postat av: Andreja

haha gillar bilden som bara den.

shit pommes frites 1 mille? folk vet inte vad dom ska göra utav dom. :p

kan förstå du kan bli lite nervös.

Men du gör ändå ett super jobb.:)

2009-06-24 @ 02:37:14
Postat av: Zelly

Sandra: Det är stressigt och jag vet inte hur jag ska stå ut tills min första semester om 5 veckor, men men kämpa på antar jag :)

Visst är det crazy, vissa vet inte vad de ska göra av pengarne helt enkelt.



Andreja: Visst är bilden sexig ;) My god I know 1 miljon fatta, vissa vet inte vad de ska göra av pengarna helt enkelt. Aaaww danke dear. Har fått höra av flera stycken att jag har gjort ett super jobb med dessa bokningar :))

2009-06-24 @ 12:23:37
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0