TGIF

Jösses vilken vecka jag har haft. Jag är helt slut som artist. Det har varit kaos på jobbet, denna helg är så efterlängtad så det finns inte.

Min 1 miljon kronors bokning. Gästerna är här och är supernöjda hittils, nu hoppas jag att det fortsätter så ända tills de åker hem. Helt stört vad vissa har pengar. Men jag är inponerad av mig själv och den bokningen.

I morgon ska det tydligen bli upp till ca 28 grader. Ska smörja in mig ordentligt med solkräm och gå ut och sätta mig i solen. Måste jobba på brännan :) Nu ser man ju inte klock ut, hur jäkla blek som helst. Måste göra något åt detta.

Hela helgen ska jag bara ta det lugnt, vila upp mig inför nästa vecka. Vara ute i solen och som sagt jobba på att bli brun. Sätta mig vid vattnet här nere hos mig med en bok. Och som vanligt glöm nu inte att drick en massa vatten när det är så varmt :)

Nu ska jag kolla på en film tänkte jag innan läggdags. Planerar en sovmorgon imorrn.

Kommentarer
Postat av: rebe

sweet, use no 10 minst.



jag använder no. 15 just nu, det tar tid att bli brun, but safety before anything

2009-06-26 @ 23:58:15
Postat av: Sandra

Förstår det blir skönt med helg för dej! Ha det så skönt i solen idag, puss!

2009-06-27 @ 09:42:50
URL: http://twitter.com/sandris81
Postat av: Zelly

Rebe: Don´t fear my friend, jag använder typ no 30 hahaha, förra året i kroatien var det no 50. vägrar bli tomato eller bränd.



Sandra: Tack söta, ska bara njuta :)

2009-06-27 @ 10:31:46
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0