Fredag


Äntligen helg. I morgon ska jag först åka ut till Nacka Forum för att fika med en kompis som jag inte har träffat på länge. Vi jobbade tillsammans på hotellet för en massa år sedan. Hon sadlade om medans jag klättrade uppåt. Vi ska fika lite och titta runt eftersom de har byggt om en hel del i Nacka Forum. Skönt att det går en buss från mig som bara tar 13 minuter dit.

Sen på kvällen ska jag sitta barnvakt åt två änglar, familjen vars barn jag brukar passa. Får inte glömma köpa två påsar godis till dem, det har blivit en grej som jag gör när jag passar dem helger. Om jag passar dem på frdagar och sover över går vi tillsammans och handlar annars har jag alltid med mig det. Och de blir lika glada varje gång jag kommer, med eller utan godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0