Friday, Thank you


Tack för att det äntligen är fredag. Den är mer efterlängtat än någonsin kan jag tala om. Vilken vecka vi har haft på jobbet, trodde fan inte att det var möjligt. Trodde nästan att det var sommar och high season men nej endast en vanlig vecka i mars.

I morgon ska jag till världens bästa My och fixa mina naglar. Nu är de rikigt slitna, skäms nästan att lägga fram händerna. Men i morgon blir de supersnygga igen. På söndag är det bio som gäller igen. Haha, vi springer på bio typ en gång i veckan. Denna gång ska vi se En Shoppaholics Bekännelse, känner på mig att det är sjukt rolig.

Kommentarer
Postat av: Rebe

jag tror också att det kommer att vara en asrolig film

2009-03-21 @ 03:46:24
Postat av: Zelly

can´t wait att se den, från att ha sett trailern så verkar den asrolig

2009-03-21 @ 11:08:24
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0