Lite besviken



Kom hem för ett tag sen från bion som jag var på med Rebe och min syster, mer om filmen i nästa inlägg. Måste säga att jag blev något ledsen eller besviken på syster på vägen hem.

Klantig som hon är pajade ju hennes dator som jag har hjälpt henne med att installer om. Hon har även lyckats paja sin Ipod, fråga mig inte hur hon gör för att paja alla tekniska saker. Nå väl, jag har haft hennes Ipod här hemma för att se om jag kunde fixa den, men jag har helt och hållet glömt av den, så den har bara legat i min väska. I dag när vi skulle ses tog jag med hennes lap top och hon påminde mig om att ta med hörlurarna till hennes Ipod. När vi sitter på tunnelbanan på väg hem från bion kommer hon på att fråga efter hörlurarna. Jag vet att hon gillar att ha dem på när hon kollar film eller serier på datorn.

Jag började rota i min väska och hittade bara Ipoden, jag skulle av efter två stationer för att byta tåg och hon skulle åka vidare. När vi är vid Slussen har jag fortfarande inte hittat dem, hon blir sne och kliver av eftersom hon vill ha dem. Jag letar och letar och hon blir bara mer irriterad för att jag inte hittar dem. Jag vänder ut och in på hela min väska, men hittar dem inte. Nu kommer jag inte ens ihåg om jag har fått dem till att börja med, men de finns helt enkelt inte i min väska.
Hon blir sne för att jag inte hittar dem och hon var tvungen att kliva av sin tunnelbana och klämmer ut sig en massa dumheter.

Fan, vad både ledsen och arg jag blev. Det är tacken för att jag har hjälpt henne med hennes lap top! Innan jag argt och besviken lämnade henne på perrongen sa jag till henne..."Tack för att du är tacksam över att jag fixade din dator, ska komma ihåg detta tack". Jag är både ledsen och besviken över hur hon betedde sig. Jag vet att detta inte är något att hänga upp sig för, men jag hoppas verkligen att hon inser hur dumt hon betedde sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0