På språng


Nu ska jag strax iväg till stan för att besöka My min nagelteknolog och äntligen fixa naglarna. Ska först möta upp syster i Slussen. Hon har fått tillbaka sin lap top nu, den har varit iväg på lagning eftersom hennes hårddisk pajade. Så nu måste jag installera om vissa saker på den. Men vid det här laget är jag van så det tar mig inte alls lång tid. Syster har lovat mig en fancy middag som tack för all hjälp :)

Måste dock säga att HP har underbar support. Först skickade de hem en speciall kartong för att vi skulle kunna skicka dem datorn utan att den går sönder. Den fick vi dagen efter att jag hade ringt dem. De sa att det skulle ta 10 - 13 arbetsdagar att laga den, det tog endast 7. Igår ringde de och sa att de ska lämna den, vi trodde att de skulle skicka upp den från Växsjö, men nej de plingade på igår kväll hos mamma och pappa 20.15 och lämnade den direkt. 20.15 på en fredag!!! I am amazed. Det kallar jag superbra service, all eloge till dem.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Tack, tack! :) Det var inte alls dyrt men jag är så smotana med mina linser så jag köper jämt endags. Jag har inte svårt att peta in dom, men jag vet inte hur många gånger jag har tappat en lins och sen inte hittat den eller gnuggat mig i ögat och tappat bort den eller somnat i den, jaa... misstagen är många, haha. Då har man ju tappat bort den för resten av månaden liksom! Men månadslinserna är väl av bättre kvalité än endagslinserna så det kanske är lättare att hålla koll på dom? Ops, nu fick du en hel saga här, I'm sorry =/ haha!

2009-03-21 @ 13:27:31
URL: http://hellomello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0