Puss pappa


Det har varit det ena med det andra för mig den senaste tiden. Så jag har inte rikigt hunnit umgås med mina föräldrar de senaste veckorna. Jag var över för någon helg sen ett par timmar, men då var ju mammas farbror på besök från Kroatien, så jag hann inte rikigt umgås med dem. Och pappa har jag inte sett ordentligt på hur länge som helst, eftersom vi går om varandra när vi båda jobbar. Han börjar jobbet 19 och jag slutar runt den tiden vissa dagar, så det blir mest telefonkontakt.

Idag ringde han och vi pratade en stund, han har varit hos doktorn i vanlig ordning, min familj har väl klippkort där vid det här lagret. Nu har han fått tid för operation, i början av april är det tänkt att han ska operera ena handen och sen den andra något senare. Han har under en längre tid haft så ont i händerna, de domnar bort med jämna mellanrum, helt scary. Jag vet att han är stark och jag vet inte hur allvarlig denna operation är, men något lätt kan det inte vara och jag blir så orolig, tänk om något skulle gå fel och han helt plötsligt inte har någon känsel i handen?! Nej, så ska jag inte tänka, utan ska tänka happy thoughts. 

Vi ska se till att träffas någon dag jag slutar lite tidigare innan han ska till jobbet och fika lite. Jag hinner inte träffa han under helgen heller då jag jobbar extra.

Kommentarer
Postat av: Rebe

har dom kollat hans rygg??

min mors hand dommar av från när hon slog sig i ryggen.....

2009-03-25 @ 22:29:55
Postat av: Zelly

Jag vet inte rikigt, men det verkar ha att göra med att han har jobbat med händerna i så många år, du vet knådat en massa deg osv.

2009-03-26 @ 08:59:00
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min mamma har med problem med händerna, hon har opererat handlederna och tummar flera gånger och alla gånger har gått jättebra :)

Ska hålla mina tummar för din pappa och jag tror absolut inte att du har nåt att oroa dig för <3 Läkarna har gjort sånna operationer många gånger.

2009-03-26 @ 19:44:56
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Svar: Jag vet alla lånar bilder, gäller minsta skitbild på väfflor eller någon blomma tydligen. Det var från IT-avdelningen på blogg.se som nu granskar alla blogar då det visat sig att en tjej Kelly fått böta 2000 kronor för en enda bild, som hon hade för längesedan, så det är nog klokt att gå igenom bloggen. Jag hade så många bilder så jag fick radera hela bliggen. Ha en jättebra fredag!

2009-03-27 @ 07:33:34
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: eMMa

Hoppas det blir bra med papsen!!!! puss

2009-03-27 @ 16:51:02
URL: http://emmaeklund.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tror att det kommr att gå bra, låter ju som han har carpaltunnelsyndrom, dvs att nerven som går från armen ut i handen ligger i kläm. Det brukar alltid gå bra, det är en ganska valig operation om det är det han skall göra, men visst alla operationer innebär en risk och är jobbiga. Svar: Ja visst är det jobbigt med bloggen, men börjar det så där kan de faktiskt kräva pengar för bilder, det säger ju lagen så tyvärr har de rätt men man tycker ju att det är småaktigt. Hoppas att du får en skön fredagskväll, här skall det mysas och försöka glömma alla idioter!

2009-03-27 @ 17:21:31
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Zelly

Tack ska ni ha sötisar <3

2009-03-27 @ 20:36:46
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0