Righteous Kill


Såg den här filmen igår med två av mina favorit skådespelare i samma film, Righteous Kill med Robert DeNiro och Al Pacino.

Handling: New York skakas av en seriemördares framfart - en galning som till synes slumpmässigt väljer sina offer och efterlämnar märkliga poem på varje brottsplats. Stans mest erfarna brottsutredare (De Niro och Pacino) sätts på fallet. Snart börjar de misstänka att gärningsmannen kan vara en ur deras egen yrkeskår. Men New York har tusentals poliser och mördaren planerar redan sitt nästa drag.

My Thoughts: Jag hade ganska höga förväntningar på denna film med tanke på de skådespelare som är med i den. De Niro och Al Pacino kompletterar varandra på ett bra sätt men det är tråkigt att behöva säga att filmen inte riktigt var vad jag hade hoppats på. Den är helt okej och det som gör den sevärd är just att både DeNiro och Pacino spelar i den.

(Bild: Discshop.se)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där vill jag se. Gillar med dom två och att de är i samma film är ju perfekt :)

Men kan inte se nån stans att du skrev vad du tyckte om filmen..? :P

2009-03-08 @ 13:38:36
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Ooops, det hade jag ju missat. Tack för påminelsen ;)

2009-03-08 @ 16:59:12
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Rebe

it sound good...får ta och se den nåt år lol

2009-03-08 @ 20:35:56
Postat av: Sandra

Hehe ;)

Okej då ska jag inte ha allt för höga förväntningar på den :)

2009-03-08 @ 20:39:57
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0