Wow

Nu sover barnen och jag sitter här i soffan i vardagsrummet. Jag älskar denna lägenhet, den är så stor och så snyggt inred. Och hurra för trådlöst internet som de har här hemma, så jag kan sitta här i deras super sköna soffa.

Mamma E och pappa H hade tagit nåt glas vin innan jag kom och tyckte att jag skulle ta det som blev kvar när barnen har lagt sig, vilket de har nu för en bra stund sedan. Jag har städat upp lite efter oss, E blir alltid lika förvånad när jag gör det hon tycker inte att jag ska behöva göra det. Men jag vill såklart inte lämna allt huller och buller när de kommet hem, det är ju jag och barnen som har slitit fram allt. Det blev två glas vin och nu blir det inga fler, annars kommer jag nog bli berusad och det går inte för sig när jag nu har ansvaret för barnen.

Ska se någon film snart tänkte jag, men jag har alltid problem när jag är här för de har sååååååå mycket filmer så man har världens beslutsångest. Men så är det när H jobbar som filmrecensent, de har typ alla filmer i världen på DVD.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad lyxigt det lät :)

speciellt det med filmer, like heaven ju :D

2009-03-08 @ 13:40:37
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

Sandra: Det är verkligen heaven ;) Man vet inte vart man ska börja ;)

2009-03-08 @ 17:00:19
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0