Adidas outlet


I går när Chris och Fia kom förbi en sväng hade de varit på Hovet där de hade en stor Adidas uförsäljning. De hade fyndat hur mycket som helst, skor för 200 kr, t-shirts för 40 kr, väskor för 40 kr, byxor för 100 kr, i stort sett gratis. De tipsade oss om att gå dit idag.

Så Emma, syster och jag träffades strax innan kl.11 idag eftersom vi trodde att de öppnade då. Men de hade redan öppnat kl. 10. Men vi stog glatt i den lååååånga kön utanför Hovet, för vi skulle ju fynda Adidas prylar ;) Vi fick stå ca 1 timme och 15 minuter i kö utanför för att få komma in. Och vädret idag liknade en höstdag, men vi kom in.

Vi lyckades alla göra en hel del fynd. Jag var ute efter att köpa gympaskor. Men eftersom detta var en provkollektion för Adidas hade de endast storlek 38 för tjejer och 42 för killar i skor, och big foot som man är behöver jag minst 40. Så inga skor blev det eller kläder eftersom tjejstorlekarna i stort sett endast var M och 38. Men min syster lyckades hitta en hel del, 2 kepsar, 2 t-shirts, 2 tränings byxor, 1 väska, 1 svettband, en vattenflaska, en hoddie och för bara 560 kr.



Detta är vad jag fyndade, 2 väskor 40 kr styck. Den vita är av märket Stella McCartney, hon har designat för Adidas kollektion så den var jag ju bara tvungen att ha. Linnet och shortsen är till pappa, tror han kommer bli sjukt glad. Och svettband till mig när jag är ute och går som en tok. Allt detta för 260 kr, det kallar jag fynd ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var verkligen fynd :D

Synd med skorna där!

2009-05-09 @ 23:16:38
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Chris

KUL att du hittade nåt iaf vännen!

Det var ju dumt att dom bara hade 38 i skor och kläder, det visste jag inte.. herregud snacka om att folk var galna där inne!



Det var verkligen roligt att ses, ska höra av mig när jag är i storstan igen framöver och jag hänger gärna med på middag på Vapiano, trevligt ställe!

Ha en skön söndag, många kramar!!!!

Postat av: Zelly

Sandra: Lite fynd hittade jag ändå, så jag är nöjd trots att skorna inte passade ;)



Chris: Folk vart ju helt crazy, kul att du lyckades hitta skor och en annat fint :)

Hör av dig nästa gång så tar vi Vapiano igen, äslar det stället. Puss vännen

2009-05-10 @ 14:10:58
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0