Ännu en regnig dag



Vad jag är seg idag. Måste gå och handla lite, men jag orkar knappt flytta mig från soffan...haha. Och då har jag en ICA 3 minuter ifrån min lägenhet, Har suttit här i soffan ett tag nu, men måste verkligen gå ner och handla.

Vid 07.30 vaknade jag av att grannen ovanför flyttade en massa möbler och sparkade igång sin damsugare. Vem fan damsuger halv åtta på en lördag morgon?! Lyckades somna om efter en stund för att vakna till ännu ett regnigt Stockholm. Vädret ute är så dåligt, regnar och ser bara allmänt mörkt ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej va trist, här har vi sommar idag :D

Hoppas vädret blev bättre senare och att du orka gå ner till ica ;P

Nej vilka grannar du verkar ha :/ Trevlig lördag gumman <3

2009-05-23 @ 15:59:33
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0