Bored


Jag som trodde att det skulle vara full rulle på jobbet idag. Ja, receptionen har att göra men jag har haft det ganska ok. Lite kul att få träffa lite gäster. Jobbar till 23.00, så ca 2 timmar kvar. Ska strax gå ner och kvällsfika lite med en kollega.
Det är några som har en ganska stor middag här ikväll och jösses vad mycket snygga killar det kryllar av...hahah. Mera ögongodis åt folket ;)

Pratade med Rebe lite som är nere på Ibiza. Vad jag saknar henne och alla våra långa phonedates. Ingen förstår mig som hon gör.

Kommentarer
Postat av: rebe

i miss our phonedates also!!!!

2009-05-30 @ 23:04:12
Postat av: Zelly

Rebe: <33333

2009-05-31 @ 13:53:59
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0