Britney baby


I dag kl. 09.00 släpptes biljetterna till Britney i Globen. Jag vill såklart mer än gärna gå, älskar henne. Men jag tyckte verkligen att biljetterna var på tok för dyra, kostar mellan 695 kr - 4500 kr, det är lite väl mycket tycker jag. Så tråkigt när de blir så giriga. De biljetter jag ville ha kostar 1450 kr, In the zone och de är redan slut.

Men sen har man verkligen världens bästa syster i världen och som inte vet vad hon ska göra av alla sina pengar...hahaha. Hon visste hur gärna jag ville gå men att jag kände att biljetterna var för dyra, de för 695 kr är längst upp i Globen och då är den inte ens värt att gå om man ska sitta högst upp och knappt se något. Så min underbart snälla syster ger mig en biljett i födelsedags present eftersom jag snart fyller år. Jag trodde fan att jag skulle börja lipa när hon sa det. Inte bara för att jag ska få se Britney för tredje gången igen utan för att syster är en så snäll och omtänksam person och ger mig biljetten som present.

Tack tusen gånger om kära, underbara syster. Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag uppskattar dig och denna gest som du gör. Älskar dig över allt annat

Så 13 juli, here I come :)))

Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe men gud va snällt! :D

2009-05-12 @ 12:20:31
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Zelly

sandra: Visst är hon bäst min syster :))

2009-05-12 @ 21:35:15
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: eMMa

Guuud vad kuuuul!!!! Jag är inte liiiite avis ;) haha puss

2009-05-12 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0