ESC



Nu mina vänner ska jag gå ut och hjälpa mamma med det sista innan Eurovision börjar om ca 30 minuter. Hela familjen är på g...hahaha.

Här är alla länder som sjunger ikväll. Jag har dock inte hört alla, så jag vet inte rikigt vem jag hejar på än.

Albanien
Armenien
Azerbajdzjan
Bosnien - Herzegovina - Hejar jag så klart på, man är ju halv Bosnier
Danmark
Estland
Finland
Frankrike
Grekland
Island
Israel -
Kroatien - Hejar jag också såklart på, man är ju halv Kroat och född i Zagreb
Litauen
Malta
Moldavien
Norge
Portugal
Rumänien
Ryssland
Spanien
Storbritannien
Sverige - Go Malena, denna låt har växt enormt på mig
Turkiet
Tyskland - Diva Von Tesse, som jag starkt gillar fattar jag dock inte varför hon ska vara med i deras bidrag och dansa lite. Jag gillar henne mycket, men att hon vill förknippas med Eurovision fattar jag bara inte.
Ukraina

TREVLIG KVÄLL med er som ska titta och er som inte ska titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0