God morgon

God morgon och vilken härlig morgon det är. Solen skiner för full hals och det är helt ljuvligt ute.

Jag har varite ute på en powerwalk och det var så skönt. När jag gick där och svettades var det nästan ett tag för varmt, men jag ska inte klaga det är ju det här vi har väntat på i flera månader.

Var föbi ICA och handlade lite. Min syster kommer strax över på lite fika innan hon ska till jobbet. Älskar att spendera tid med henne, så fika på balkongen blir det :)

Vad ljuvligt det var att gå upp i morse när hela lägenheten var skinande ren. Varför blir vi lite lata ibland och inte orkar städa?! Det blir ju bara jobbigare sen när man måste storstäda.

När syster ska till jobbet ska jag nog gå ut igen, sätta mig och sola lite så att man äntligen får lite färg på den här bleka kroppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0