Jag är crazy

I dag slutar jag tidigt :) 15.30 är det dags. Då ska jag möta min underbara syster. Vi två ska först gå och äta lite. Det kommer förmodligen Vapino, love that place. Vi ska nog testa den vid Gamla Stan. Annars äter vi alltid på den vid Stureplan men tänkte nog testa den andra idag.

Sen 18.50 ska vi på bio. Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag är världens mes när det kommer till läskiga filmer. Jag ser dem typ varje skott år, men idag ska vi se en läskig film. My Bloody Valentine och i 3D. Vad roligt, har aldrig sett en film i 3D, så det lär nog bli ganska häftigt. Som vanligt ser ju inte jag filmen för att jag är så värts intresserad av läskiga filmer utan Jensen Ackles spelar huvudrollen och då måste jag se filmen, I heart that dude :)

Här kommer trailern så att ni ser vad jag har gett mig in på.



Som jag sa, I am crazy men Jensen ser riktigt vacker ut :) Trevlig fredag på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å, Jensen <3 Den där måste ses, verkar scary!

Ha det så trevligt nu på både middan och bion, men ta med en kudde till bion, hehe ;P

2009-05-29 @ 15:06:49
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0