Lördag



Hej mina vänner :) Det har varit ganska tyst här i bloggen ett par dagar. Men jag har jobbat som en tok och varit helt slut när jag har kommit hem från jobbet. Igår var jag helt färdig, somnade strax innan midnatt och det är tidigt på en fredag för att vara jag. Gick upp 11 idag av att telefonen ringde.

Kl. 16 ska jag äntligen få mina naglar fixade. Jag brukade gå var tredeje vecka till My, men de sista gångerna jag har varit där tycker hon att var fjärde vecka går bra eftersom mina nagler håller så bra. Kan ju säga att jag inte håller med henne, de ser för jävliga ut. Denna vecka har jag typ gömt händerna så att folk inte ska se. Så jag ska säga till henne att jag vill gå var tredje vecka som förr.

Efter My bär det av till mamma och pappa. Vi ska se Eurovision tillsammans hela familjen, syster har bytt pass på jobbet så att hon jobbar frukost idag och inte kväll. Det är något av en tradition att vi i familjen ser den stora finalen tillsammans varje år. Mamma ska laga en massa gott och så blir det till att bänka sig framför TV:n. Måste passa på att umgås lite med mamma och pappa. Om ca en vecka åker de till Kroatien och Bosnien och blir borta 4 månader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0