Morrn Morrn

Morrn morrn, idag skiner solen här i huvudstaden :) Har redan varit ute på en promenad, så härligt.

Jag har börjat äta lite nya mediciner och jösses vad trött jag blir av dem. Jag låg och sov redan 22.30 igår...hahah, helt galet. Hoppas det inte kommer vara såhär hela tiden, vill inte spendera hela sommaren sovandes ;)

Jag har börjat pilla på en ny design, det tar sin tid. Har lyckats göra en banner eller header kanske det heter som jag är sjukt nöjd med. Jag är ju inte ens i närheten av att göra så snygga grejer som andra som pysslar med designer, men jag lär mig :)

I dag ska jag åka hem till mamma och pappa i Farsta coh spendera natten där, kommer även sova hos dem imorgon efter jobbet. De åker på semster i 4 månader på tisdag, så det gäller att spendera ett par dagar med dem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att bara göra nåt helt själv kan få en att må super och känna stolthet.. så det ska du göra gumman ;) Ser fram emot att få se designen sen :)



4 månader utan mamma och pappa, det är länge det :O

2009-05-24 @ 21:18:01
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Anonym

hälsa mor o far!

2009-05-24 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0