Mupp räknare

Min jäkla stegräknare var det så klart något fel på så den fick jag byta ut idag. Så irriterande när jag imorse hade klivit av flera stationer tidigare och gick en bra bit till jobbet bara för att när jag väl kommer fram ser att den inte funkar. Så jag gick samma väg när jag skulle hem för att se hur många steg det var på ett ungefär som jag får plusa på ikväll när stegen ska registreras.

I morgon har jag medarbetarsamtal med min chef, ska bli intressant. Jag har en del saker som jag vill ta upp med henne. Vår chef är så bra, så när man väl har något man vill prata om kan man bara gå in på hennes kontor och ta det på en gång. Men nu är det skönt att vi får avsatt tid till att prata i lugn och ro.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ååh va typiskt! :/ Men tur du sen kan plusa på :)

Lycka till imorgon hos chefen. <3

2009-05-04 @ 21:06:36
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0