Onsdag

Som vanligt är det full rulle på jobbet, jobbar en timme till och sen ska jag gå en liten promenad. Måste se till att lägga mig i väldigt god tid idag. Jobbar 08.00-16.30 och ska sen jobbar lite extra på min gamla avdelning, 17.00-23.00 och 08.00-16.30 här på min avdelning på fredag. Blir med andra ord en väligt lång dag imorgon, men trevligt när lönen kommer. Har lite extra pass på min gamla avdelning de kommande veckorna.

Missar tyvärr den andra semifinalen av Eurovision imorgon, men det gör inget. Det är ändå den stora finalen på lördag som är roligast att titta på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

oj, ja det blir en lång dag imorgon då. Men som du sa det blir ju trevligt när lönen kommer sen ;)

2009-05-13 @ 19:23:48
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0