Pillar

Sitter här i soffan och är helt slut. Vilken jäkla jobba dag jag har haft. Har varit hur mycket som helst idag. Resten av veckan är vi fullbokade och till skillnad vad det har stått i diverse tidningar så är inte bygget i kris utan det går bra för stället. Fan, vad folk ska göra sig lustiga när de väl ringer. Men se där ni lustikurrar vi är fullbokade hela veckan och i stort sett nästa med, finns inte en skrubb ledig, så det så.

Anyways, är helt slut i huvet. Men sitter här i soffan och tittar på Champions Leauge finalen. Det står 1-0 till Barcelona. Hoppas verkligen att de vinner. Sorry syster vet att du vill att Manchester vinner.

Sitter även och pillar på min nya design som jag är sjukt stolt över. Har fortfarande en hel del att fixa, men den ser bra ut så länge. Har så mycket ideer och inspiration.

Såg lite nya bilder från inspelningen av New Moon hos Alisa. Ska inte tjata idag, men låt oss säga att jag DOG! Jag funderar på att gå och lägga mig och gå upp 20 november så att man äntligen kan få se filmen. Nu är det 5,5 månader kvar, en evighet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

uh jobbigt, förstår det måste vara skönt o vara hemma! Är fortfarande så nyfiken på din alldeles egna design ;)



svar: Ja klart vi är försiktiga och vi har ju vanan inne eller vad man ska säga. Tror dock inte att ägg är värre än vete, det är en hel skog av grejer som innehåller vete - som man inte trodde eller visste från början! :/

2009-05-27 @ 22:19:01
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: rebe

barca vann yayness!



hans magmuskler är halvt dit-målade just so you lol.



2009-05-27 @ 23:09:52
Postat av: Zelly

Rebe: YAY for Barca :))))



What? Are you sure? Vilken falsk marknadsföring ;) Och jag som trodde att killen hade tränat..lol

2009-05-28 @ 11:56:33
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/
Postat av: Betty

svar: Hej! tack för svaret, hade också varit inne och läst det där för att jag var så nyfiken. Jättetråkigt... Jag har för mig att dom visas på webben och live tidigare år. Undra varför dom har gjort det extra svårt nu?! MTV måste ha höjt priset för att köpa in galan, i samband med alla exklusiva filkmlipp man kommer få se maybe... Men det där med skådisarna medgivande känns ju lite långdragit, liksom om dom går på en nåt sånt där event så får dom väl vänta sig att det kommer att filmas och ligga ute på nätet senare. Men men jag hoppas verkligen att dom kommer köra en repris på Hela galan och inte bara en massa sammandrag, som det oftast brukar vara...

Det är säsongsfinalen av the hills också, fan det är vid såna här lägen man önskar att man bodde i usa haha:P

2009-05-28 @ 13:42:22
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0