Semifinal 1



Som säkert många andra sitter jag här i soffan och tittar på första semifinalen av Eurovision. Men herregud vad är det för bidrag folk har skickat?!! Alla är ju helt förjävliga som man har sett hittills. Innan de skickar ett bidrag som ska representera ens land kan de inte skicka dem på engelska kurs. Hälften kan ju inte ens uttala de engelska orden de sjunger rätt, låter så jävla illa.

Hoppas dock att Sverige och Bosnien går vidare ikväll. Har inte hört Bosnien, men klart man hejar på dem. Kroatien tävlar på torsdag och jag hoppas att de såklart går vidare fast de har en ganska trist låt.


Vad roligt dock att supermodellen Natalia Vodianova är en av programledarna. Hon är en av mina favorit modeller, så otroligt vacker.

(Bild: Expressen.se)


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Håller med dig, det var hemskt att se på bidragen jag och en vän satt och bara skrattade!

2009-05-13 @ 09:30:27
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0