Snigelbrev :)


Bilden är lite väl ljus. Men kan ni se att det står Ibiza på stämpeln? I fredags när jag kom hem från jobbet låg det ett brev i min brevlåda. Ja, ni hörde rätt ett brev, ett handskrivet brev. Det var år och dagar sedan jag fick ett handskrivet brev, det är inte många som skriver det längre nu när det finns email, internet, sms osv. Men sjukt glad blev jag eftersom jag visste från vem det var. Min bästa vän i hela världen, Rebe som är på Ibiza. Ni trodde väl inte att jag skulle fota sjävla brevet så att ni får läsa det...lol.

Anyways, vad jag skrattade åt hennes brev. Den där tjejen vet verkligen hur hon ska muntra upp en och jag äslkar hennes humor. Saknar henne varje dag, men nu har hon fixat internet på sitt rum. Det har hon inte haft föregående år, så nu kan vi ändå hålla bättre kontakt :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Vad trevligt att få ett handskrivet brev:) Kan inte komma ihåg senaste gången jag fick det tror jag...

Och härligt att bo på Ibiza:)

svar: Tack vad gulligt av dig!

Ja men jag har kollat på MTV's tablå för nästa söndag men jag hittar inte movie awards nånstans, tänk om dom inte visar det här i sverige på mtv?! Men dom borde ju typ sända live på nätet eller nåt. Fast ja klockan är ju typ fem här i sverige då och det känns ju lite väl sent att sitta uppe då. Får verkligen hoppas att det går någon repris av nåt slag. Ja twilight när ju vinna i någon kategori. Jag hoppas Kristen och Rob vinner för bästa kyss hehe:P Undra om dom kommer kyssas på riktigt då som alla andra som vunnit gjort tidigare år:P



Ja jag ska nog ta och ladda ner tredje och fjärde säsongen av PB. För dom två första säsongerna var ju så himla bra! Men sen blev det lite segt tycker jag, men jag ska ge det en till chans:)

2009-05-24 @ 13:15:47
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe ja du det var ett bra tag sen man fick ett handskrivet brev, kul ;P

2009-05-24 @ 21:16:00
URL: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: rebe

jag har inte ko´mmit iväg med nr 2 men ska skynda mig på i promise

2009-05-24 @ 23:18:05
Postat av: Zelly

Rebe: I forgive you ;) Men det är väldigt trevligt att få snigelpost and you are as always hilarious :)

2009-05-25 @ 11:51:03
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0