Soligt

I dag skiner solen som bara den :) Det är nog en 17 grader ute iallafall. Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig. Men känner man vädret här i Sverige så är det bara en tidsfråga innan det vänder igen.

Sov hos mamma och pappa. Och vad jag är trött. Så fort jag byter säng så sover jag så dåligt. Syster är ledig idag men ska lämna lägenheten så fort hon går upp eller något. Mamma lär ju vara hur hispig som helst idag när hon ska packa och greja. Vi ska gå förbi och handla en mors dag present till henne eftersom hon inte är här på söndag. Och en present till vår moster som verkligen förtjänar det. Blir nog en glass på det hela också nu när det är så underbart väder ute.


Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Neeh precis! Jag röker själv då och under vissa perioder. Men aldrig skulle jag "uppmuntra" andra arr röka genom att köpa ut till de och speciellt inte till mindeeråringar!

2009-05-26 @ 09:53:03
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sandra

Härligt väder här med igår och idag med :D



svar: Ja jag har oxå börjat lite smått med att svara direkt i andras bloggar, speciellt om de har mer en fråga ;)

Föresten, kan inte du regga dig hos bloglovin? Så enkelt att se då om du skrivit nåt inlägg och du kan se dina bloggar du vill läsa :) Om du vill såklart ;)

Adressen dit: www.bloglovin.com

2009-05-26 @ 11:29:20
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0