Söndag

Söndag idag och jag är något småseg. Har lite ont i huvet, not fun. Det är vädret är så konstigt, det regnade för en stund sen och nu skiner solen fast det är något kallt ändå. Blir så när vädret håller på att muppar sig, då får jag något ont i huvet, jäkla migrän. Men som tur är har jag inte så jätteont i huvet.

Har varit ute på en härlig powerwalk, måste komma upp i mina steg. Mitt lag leder stegtvävlingen på jobbet och det ska vi fortsätta göra.

Ikväll är det personalfest på jobbet, men jag ska inte gå. Dumt att lägga den på en söndag när man ska jobba i morgon. Men jag ska upp tidigt för att lämna en massa prover på Karolinska igen. Springer där hela tiden och lämnar en massa blodprov, men det är skönt att de är så noga.

Ska strax äta lite lunch framför Ugly Betty och Desperate Housewives eftersom jag missade det i tisdags när ComHem inte funkade, bra att det är repris idag. Till lunch blir det Tacos som blev över igår när syster och jag lagade det.

Edit: Ugly Betty börjar tydligen efter Brothers & Sisters, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0