Tack chefen

Jag har verkligen världens bästa chef. Har aldrig tidigare varit så nöjd men en chef som jag är med min nuvarande. 

Hon är verkligen bäst. Syster och jag ska till New York i oktober, som vi längtar. Håller på att planerar för fullt och ska köpa flygbiljetter till helgen eller senast nästa vecka. Första gången för syster i USA och min tredje gång.

Anyways, syster har fått semster beviljad då vi ska åka. Och igår kom ju jag på att jag hade glömt att ansöka om semster. Så jag skrev en ansökan och gick in på chefens kontor. Vi har bestämt på ett ungefär när vi åker. I mitten av oktober och beroende hur vi hittar flygbiljetter.

Chefen: Vad är detta?
Jag: Ansökan om semester i oktober. Du vet min USA resa som jag har tjatat om i månader :)
Chefen: Men vadå, varför skriver du en ansökan till mig?
Jag: Eh, ja för att jag önskar vara ledig I guess
Chefen: Men du behöver inte ansöka. Köp era flygbiljetter och återkom till mig vilka datum eller veckor du vill vara ledig. Klart du ska åka till USA och din semester beviljar jag med en gång.

Ja, vad ska man säga. Hon är bäst. Självklart har vi lämnat in ansökan om semester till sommaren eftersom vi är flera på kontoret som har sökt. Hösten är liksom inga problem och jag har ju bara tagit två veckors semester i sommar. Så nu blir det till att hitta lämpliga flygbiljetter :)


Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo

Åh så gött:) Visst är det uinderbart med bra och trevliga chefer?:)

2009-05-28 @ 14:33:23
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: hihi! Japp ; ) Har tankat ned båda serierna;)

2009-05-28 @ 15:39:16
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0