Trevlig dag


Kom hem från stan för ett tag sedan. Har haft en underbar dag med syster, fast med henne har jag det alltid hur roligt som helst. I stället för Vapiano blev det faktiskt Fridays, så himla mysigt. Det var så fint väder så vi satt ute och åt. Först började vi med en varsin Strawberry daiquiri, så gott den smakade. Maten var som alltid hur god som helts. Vi satt och pratade en hel del om vår New York resa och har bestämt att ses i början av nästa vecka hemma hos någon av oss och boka flyg, äntligen.

Efter den trevliga middagen bar det av till bion, mer om filmen i nästa inlägg. Jag älskar att gå på bio, vissa filmer ska verkligen ses på bio. Men fan vissa människor, jag fattar inte. Vad är vitsen med att gå på bio om man ska sitta och prata hela tiden?! Gå för fan och sätt dig på ett cafe istället. Jag har i stort sett alltid otur när jag går på bio och hamnar alltid på en biograf där det sitter störiga människor som ska förstöra för andra. Så många människor made it on my hit list idag. Eftersom SF har mamma bio kan de inte komma med bio för folk över 20. Visningar där folk över 20 kommer in och inga under, så att man faktiskt kan få njuta av en film. Hmmm, jag tror jag ska skriva till SF. Vad tror ni om det? Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0