Trevlig resa


I dag åkte mina kära föräldrar på långsemester till Kroatien & Bosnien. Jag och syster ska inte åka ner dit i år. Nu har vi varit där de senaste två åren i rad, så vi planerar en annan resa i höst istället. Mamma och pappa ska vara borta i 4 månader. Känns hur skumt som helst, så länge har inte vi varit ifrån dem ever. Men vi är stora flickor nu och jag vet att de kommer ha en underbar semester. Jag kommer dock bli grymt avundsjuk om de gör ett besök till min favorit stad i Kroatien, Dubrovnik. Jag vill också...hahah. Men jag och syster har en grymt spännande resa i höst ;)

Kommentarer
Postat av: rebe

ska de besöka mina munkar igen?

2009-05-26 @ 23:59:31
Postat av: Zelly

Rebe: HAHAHA, I knew you where gonan ask. I think they are, någon gång i augusti firar man något helgon av något slag och då är det tradition att åka dit på mässa, så yes they are gonna besöka dina munkar That´s the first thing I am bringing you tooo när du väl följer med till Kroatien ;)

2009-05-27 @ 13:21:34
URL: http://fabulositysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0